torstai 24. lokakuuta 2013

Rentoa yritystä

Miehen kanssa saatiin eilen ihan kunnon hepulinaurut juuri kun piti alkaa tallettaa pikkuisia uimareita. Ovulaatiotestiin piirtyi eilen päivällä kauniit kaksi yhtä violettia viivaa. Ei meinannut seksistä tulla mitään. Vitsit olivat väsyneitä, mua haukotutti ja olin vähän torkahdellut laulaessani pojille unilaulua. Olin aika kuiva, jostain syystä suurimmat limat tulivat muutamaa päivää ennen kuin ovisplussa... Naurusta ei meinannut tulla loppua, kun mies sanoi, että ole sä kuiva niin mä olen löysä....

No, hepulin jälkeen hommat luistivat liukkaasti loppuun ja eilen saatiin uimarit liikkeelle. Tänään ovulaatiotestin testiviiva hyppäsi lähes mustana silmille, ollen todella tummempi kuin kontrolliviiva. Ja siemenet pääsivät matkalleen myös tänään...

Tuo olikin jännä tämä limaisuus versus testiviivat. En oikeen tiedä mitä meinaa, että noin kp 17 paikkeilla tuli ns. limatulppa josta sitten seurasi muutama hyvinkin runsaslimainen päivä, varsinkin kp 19 tuli nämä kuuluisat kananmunalimat, ja talletuskin silloin tehtiin. Nyt siis kp 22. Kp 20 oli välipäivä seksistä.

Tänään tuli myös vihlaisut, joita olen tässä jo ehtinyt odottelemaan. Uskoisin siis, että tänään irtosi munasolu.

Yritys on ollut rennompaa kuin moneen kuukauteen. En jaksa enää stressata. Odotukset ovat kyllä kovat, mutta päällimmäiset fiilikset ovat todella mukavat ja rentoutuneet. Mitä väliä vaikka lasten ikäeroksi tulisi vaikka 6v? Meillähän on periaatteessa vaikka 10v vielä aikaa hankkia lapsi tai vaikka useampikin.

Mies vietti tänään 31v synttäreitä. Lahjaksi sai ainakin komean ovulaation sekä kokonaisvaltaisen nautinnon. Saa nähdä saako vielä jotakin muutakin.... ;)

Fiilis on kepeä. Onneksi me ollaan me! <3

On ihanaa heitellä syksyn pudottamia lehtiä ja kohistella kävelemällä lehtimeressä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti