tiistai 13. marraskuuta 2012

Juhlat takana ja toiset edessä

Koupuksemme 2v. juhlia sukulaisten kesken juhlittiin sunnuntaina. Oli oikein onnistuneet sukulaisjuhlat ja lahjoja tuli sopivasti. Ihanaa, että on kuunneltu toiveita, että lahjan koko ja määrä on rajoitettu. Mm. viime joulu lähti vähän käsistä. Vieläkin mulla on kaapissa viime vuoden lahjoja, jotka on vielä omissa pakkauksissaan. Olen sieltä sitten tarvittaessa ja sopivissa tilanteissa niitä antanut.

Huh, vielä ensi viikonloppuna on lastenjuhlat, eli mieheni ja minun ystäville, joilla osalla on lapsi/-a. ;) Medän kamera otti ja hajosi sitten viime juhlissa. Tulevat juhlat ollaan vieraiden kameran varassa, kun juhlitaan pikkuväen kanssa. Olin jo suunnitellut, että haluaisin ostaa uuden kameran, vaikka vanhassakaan ei mitään varsinaista vikaa ollut. Ei vaan enää ominaisuudet riittänyt. Ikää rakkineella oli jo jopa 3v. No, nyt on sitten vika. Voi harmi. Joudun nyt väkisin ostaa uuden. ;)


Saa nähdä jaksetaanko helmikuussa sitten esikoiselle järkätä jo sellaiset 4v. juhlat, johon kutsutaan sitten vaikka hänen kerhokaverit. Ekat oikeet lastenkutsut. :)

Mulla olotila suht hyvä, välillä on juilinut oikeen viiltävästi alavatsaa, mutta hetken vaan ja sitten loppunut. Kai se kohtu ja lihakset siellä venyy. Paha olo edelleen yllättää silloin, kun verensokeri laskee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti