keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Huoh

Täällä on vuodettu kuiviin, lähestulkoon. Tästä on siis hyvä jatkaa harjoituksia. Lisäsinkin jo tuonne sivupalkkiin itselle muistuttamaan tärkeitä arvioitua päivämääriä, jotta totuus ei pääse missään vaiheessa unohtumaan. ;)

Lisäksi täällä puhaltaa nyt muutoksen tuulet. On aika ottaa itseään niskasta kiinni ja parantaa elintavat. Kolmikymppiset lähestyy pelottavaa vauhtia ja rapistuminen kääntyy exponentaaliseen nousuun. Elintapani ja aiemmat raskaudet ovat jättäneet jälkensä kehooni ja nyt mulle riitti. Mä haluan päästä kuntoon.

Mä olen saanut mahdollisuuden henkilökohtaiseen ohjaukseen, josta voin kertoa myöhemmin lisää, kun itsekin paremmin tiedän. Nyt on päivämäärä valittu, koska on alkumittaukset. Tästä päivästä lähtien pidän ravintopäiväkirjaa ja toivottavasti vuoden päästä voin todeta, että vaatekokoni ja vaa'an lukemat ovat huomattavasti pienemmät.

Pinna on luonnollisesti vähän kireemmällä ja nyt tarvitaan niitä tsemppauksia. Mieheni on toistaiseksi ainoa, joka tietää tästä. Mä en ole valmis mihinkään biggest looseriin, koska en kehtaa itsestäni paljastaa heikointa kohtaani.

Mua jo hirvittää, pelottaa ja hävettää mennä tämän vieraan miespuolisten ohjaajan eteen paljastamaan totuus. Toisaalta, sitä mä nyt kaipaan, sillä itsenäisesti en ole tuloksiin päässyt.

Huoh, tästä se nyt alkaa. Elämäntaparemontti.

Tässä toivotaan myös raskautta samaan aikaan, joka toivottavasti on pelkästään kannustin. Toisiansa tukevat projektit. Toivottavasti molemmat projektit onnistuvat tässä vuoden kuluessa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti