perjantai 17. elokuuta 2012

Sexercise is fun! ;)



Tässä odotellessa otollisia päiviä ja elimistön merkkejä ovulaatiosta, voi käyttää ajan viimehetkien treenailuun. Huvinvuoksi vaan ja ilman paineita ja stressiä! ;)

Hauskaa viikonloppua ja nauttikaa, vielä on kesää jäljellä! XD

P.S Mä olen aikanani tehnyt ihan opinnäytteenkin aiheesta Napapiiriltä etelään, jossa yhdessä osassa päädyttiin tulokseen seksin olevan oiva lantionpohjanlihasten harjoite. Siis, yhdistä huvi ja hyöty - sexercise is fun. Joten ammattilaisen pätevyydellä voin suositella kaikille raskautta suunnitteleville, raskaana oleville ja synnyttäneille naisille lantionpohjan treeniä monessa eri muodossaan. Tästä aiheesta voisin kirjoittaa romaanin pituisen postauksen, mutta lyhyestä virsi kaunis tällä erää! ;)



4 kommenttia:

  1. toivottavasti pian on ovis :) tikutatko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ajatellu tikutella, kokeillaan tuuripelillä ja laskureiden avulla, ja limojen tutkiskeluilla... ;)
      jos ei ala tärppäilee itsekseen, ni ehkä sit bongailu pitää aloittaa...

      Poista
  2. Heippa. Mulla alkoi eilen ekat menkat synnytyksen jälkeen :) aika vähäisiltä vaikuttaa mut ei se mitään muutamaan voi olla. Pisti ihan jännittämään kun tähän asti oon ollut "en mä voi tulla raskaaksi kun ei oo menkkojakaan"-fiiliksellä. Rupesin ihan panikoimaan, et haenko äkkiä pillerit apteekista :D ja mielessä pyörii, et millasta ois kolmen lapsen äitinä. No samaa mä mietin sillon kun toista alettiin toivomaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heissan!
      Mulla on myös välillä aika ristiriitaisia tuntemuksia tästä raskautumisprojektista. Olisinko onneni kukkuloilla vai kauhuissani (niinkuin unessakin jo näistä tunteista oli) jos tekisin positiivisen testin.
      Alitajunta on kyllä ihmeellinen, sieltähän ne mielen sopukoista uneen tulevat.
      Mielessä pyörii myös ajatus kolmen pienen äitinä olemisesta, sillä kahdessakin tosiaan kiirettä pitää! Ja aivan, tätä samaa mietittiin kun toista ruvettiin tekemään.... ;)

      Poista