keskiviikko 15. elokuuta 2012

Unia

Mä tosiaan näin sitte viimeyönä unta positiivisesta raskaustestistä ja ultrasta, jossa näkyi jo iso poika! :) Vitsailtiin vaan unessa, että ei kahta ilman kolmatta! ;)
Mä olin kauhuissani. Mutta hyvin onnellinen.

Aamulla herätessäni mun kolme vuorokautta kestänyt päänsärky oli poissa!!!
Tästä tulee niin hyvä päivä! Ja ehkä tästä tulee niin hyvä kierto! ;)

Mulla ja rakkaallani on yhteistä taivalta jo yli 12v, naimisiin menimme 23.8.2008. Eli 4. hääpäivämme lähestyy, ja samoihin aikoihin hedelmällisyys nousee ja pitäisi olla myös ovulaatio.
Kuka arvaa, minkä niminen on neljäs hääpäivä? ;)


1 kommentti:

  1. Poistinkohan mä nyt itte kaikki tänne kohdan kommentit! :/
    no... Kiitos kommenteista!
    Se neljäs hääpäivä oli siis Hedelmähäät! Pidämme siis peukkuja, että se olis siis erityisen hedelmällinen hääpäivä ja koko vuosi! ;)
    muutkin hääpäivät löytyy linkistä:
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Hääpäivien_nimitykset

    VastaaPoista