torstai 4. lokakuuta 2012

Erilaiset äidit

Piti ihan heti laittaa boksille talletuksiin alkava ohjelmasarja Erilaiset äidit, jonka juontaa Vappu Pimiä. :)
Lueskelin tulevia ohjelman jaksojen kuvauksia, ja siellä totta tosiaan on todella valittu erilaisia perheitä tarinaansa kertomaan. Mua kiinnostaa kaikki dokkarit, mihin vois liittyä esim. jotenkin etäisesti ihminen, anatomia, perheet, synnytys, raskaus, lapset, seksuaalisuus, tms. Joten tää lukeutuu todennäköisesti mua kiehtoviin alueisiin.

Ohjelmasta lisää täältä:

http://www.avatv.fi/ohjelmat.shtml/erilaiset_aidit/


Sitten tuntemuksiin omasta kehosta. Mä en haluais rakennella mitään pilvilinnoja, mä en haluais tarkkailla liikaa kehonmerkkejä, mä haluaisin olla stressitön, antaa luonnon hoitaa, mutta kun... Mun keho huutaa mulle! Miten mä voisin antaa niiden tunteiden ja aitojen oireiden mennä tuulen lailla ohi korvien, silmien vain hiuksia hipaisten? Niin miten?

Mun alavatsa kuplii, välillä vihlaisee kovemmin, välillä lempeämmin. Mun tissitkin tuntuu samalla painavammilta. Mä huomaan jokaisen muljauksen, kiristyksen, tykytyksen, paineen, nippailun. Miten voisin olla huomaamatta? Ja samalla ajatella niiden kuuluvan alkavien menkkojen itsestään ilmoitteluun.

Ajattelin, että otan mun luotettavan ystäväni, kuukupin, mukaan reisuun. Ja toivon, ettei sitä tarvita.

Tai ehkä mä otan raskaustestin. Sehän olis aika villiä! ;)

Tai sittenkin tän.... 






2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. ...ja just nyt ei tunnukaan enää miltään, ei sitten niin mitään erilaista koko aamuna. plööh.

      Poista