keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Rv 5+0 ;)

Voihan väsymys.

Tää väsymys, joka jo maanantaina alkoi painamaan, on jotain käsittämätöntä. Alkaa olla sellaista, ettö en meinaa päästä sängystä ylös, en jaksa nostaa kättä ylös, että voisin kirjoittaa.

Mä olin kyllä tänään töissä ja kerran heräsin yöllä esikoisen kanssa vessaan... Tsemppasin tosissani, että jaksoin työni, vaikka meinasin koko ajan haukotella ja silmät alkoi vähän lurpsumaan.

Eikä tän päiväinen sadesää tätä olotilaa ainakaan helpommaksi tee.

Mutta, mä olen onnellinen. Väsynyt, mutta onnellinen. Mä luotan, että sisälläni on pienen pieni ihme.

En ole uskaltanut vielä neuvolaan soittaa, viikkojakin on vasta 5+0 (LA 19.6 mukaan). Saa nähdä mihin sitten tarkentuu. Laitoin yläreunaan myös elämäni ensimmäisen tickerin, josta on vähän mukavampi seurata, että missä mennään.



2 kommenttia:

  1. Tsemppiä! Se väsymys on jotain niin tajutonta, varsinkin kun ei pääse välttämättä lepäämään lasten takia. Ootko sä töihin nyt mennyt? :)

    Ois muuten kiva kuulla, et miten sun aikaisemmat raskaudet on sujunu? Ja muutenkin sit jatkossa, et miltä tuntuu kolmatta odottaa :)

    Ovistesti näytti tänäänkin haaleaa viivaa eikä limojakaan ihmeemmin tuu. En kyllä enää osta noita Pregcheckin testejä. Aloin jo miettiä, et joko ovis on vasta tuloillaan tai sit se oli viime viikonloppuna tai sit sitä ei oo tässä kierrossa ollenkaan. Ja jos se luteaalivaihe on yhtä onneton kuin kahdessa ed.kierrossa niin menkkojen pitäis alkaa ens viikolla. Sori kun omasta tilanteestani ja limoistani tuun kertomaan :D

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista